امروز : 1706
دیروز : 2442
هفته گذشته : 13177
ماه : 60528
کل بازدید : 2277108
کاربران آنلاین : 6
ورودی گوگل : 3850
WWW.BOOKINGBAMA.COM
بخش اخبار
تیتر خبر : تمرکز کره‌جنوبی بر گردشگران سلامت
صنعت گردشگری کره‌جنوبی برای جذب هرچه بیشتر گردشگران خاورمیانه‌ای که برای انجام درمان‌های پزشکی راهی این کشور می‌شوند،‌ برنامه‌ریزی کرده است. به گزارش «ایسنا»، با رشد چشمگیر توریسم پزشکی در کره‌جنوبی و روی آوردن توریست‌های خاورمیانه‌ برای انجام عمل‌های جراحی و خدمات درمانی‌، مقامات این کشور قصد دارند بیش از پیش بر جذب گردشگران این منطقه تمرکز کنند‌.  در این خصوص، سازمان گردشگری کره‌جنوبی اعلام کرد در سال‌ گذشته، اماراتی‌ها بالاترین رتبه را در این فهرست به خود اختصاص داده‌اند؛ طبق آمارها، هر گردشگر پزشکی از امارات به طور میانگین در سال گذشته میلادی 16 هزار و 271 دلار برای خدمات درمانی در کره‌جنوبی هزینه کرده‌ است. پس از امارات، گردشگران قزاقستان و اندونزی با 4191 و 1773 دلار در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. جراحی پلاستیک و درمان بیماری‌های پوستی بیشترین تعداد گردشگران خاورمیانه‌ را به کره‌جنوبی می‌کشاند. کره‌جنوبی اکنون بالاترین تعداد عمل‌های زیبایی در جهان با توجه به جمعیت کشور را دارد و دولت این کشور بودجه‌ هنگفتی برای ساخت بیمارستان‌، مراکز درمانی و توسعه گردشگری سلامت تخصیص داده است.  با اینکه سود حاصل از سفر این توریست‌ها به کره رو به افزایش است‌، رشد تعداد گردشگران چندان تغییری نکرده و همین موضوع کره‌ای‌ها را به این فکر انداخته تا برای جذب بیشتر مسلمانان به کشورشان، برنامه‌ریزی کنند. بررسی‌ها نشان داده اکثر توریست‌های VIP از مناطق مسلمان‌نشین خاورمیانه هستند. در این راستا‌، کره‌ای‌ها تلاش می‌کنند گردشگری حلال را گسترش دهند و آژانس‌های مسافرتی و هتلدار‌های خود را برای پذیرش مسلمانان آماده کنند.

صنعت گردشگری کره‌جنوبی برای جذب هرچه بیشتر گردشگران خاورمیانه‌ای که برای انجام درمان‌های پزشکی راهی این کشور می‌شوند،‌ برنامه‌ریزی کرده است. به گزارش «ایسنا»، با رشد چشمگیر توریسم پزشکی در کره‌جنوبی و روی آوردن توریست‌های خاورمیانه‌ برای انجام عمل‌های جراحی و خدمات درمانی‌، مقامات این کشور قصد دارند بیش از پیش بر جذب گردشگران این منطقه تمرکز کنند‌.  در این خصوص، سازمان گردشگری کره‌جنوبی اعلام کرد در سال‌ گذشته، اماراتی‌ها بالاترین رتبه را در این فهرست به خود اختصاص داده‌اند؛ طبق آمارها، هر گردشگر پزشکی از امارات به طور میانگین در سال گذشته میلادی 16 هزار و 271 دلار برای خدمات درمانی در کره‌جنوبی هزینه کرده‌ است. پس از امارات، گردشگران قزاقستان و اندونزی با 4191 و 1773 دلار در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. جراحی پلاستیک و درمان بیماری‌های پوستی بیشترین تعداد گردشگران خاورمیانه‌ را به کره‌جنوبی می‌کشاند. کره‌جنوبی اکنون بالاترین تعداد عمل‌های زیبایی در جهان با توجه به جمعیت کشور را دارد و دولت این کشور بودجه‌ هنگفتی برای ساخت بیمارستان‌، مراکز درمانی و توسعه گردشگری سلامت تخصیص داده است.  با اینکه سود حاصل از سفر این توریست‌ها به کره رو به افزایش است‌، رشد تعداد گردشگران چندان تغییری نکرده و همین موضوع کره‌ای‌ها را به این فکر انداخته تا برای جذب بیشتر مسلمانان به کشورشان، برنامه‌ریزی کنند. بررسی‌ها نشان داده اکثر توریست‌های VIP از مناطق مسلمان‌نشین خاورمیانه هستند. در این راستا‌، کره‌ای‌ها تلاش می‌کنند گردشگری حلال را گسترش دهند و آژانس‌های مسافرتی و هتلدار‌های خود را برای پذیرش مسلمانان آماده کنند.

گران شدن دلار دامن گردشگری آمریکا را خواهد گرفت
افزایش ارزش دلار سبب کاهش قدرت خرید اروپاییان، ترس گردشگران از گرانی سفر آمریکا و جذب آنها به بازارهای رقیب می‌شود و  این اتفاق نگرانی فعالان گردشگری آمریکا را در پی داشته است. به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی به نقل از رویترز، گردشگران بین‌المللی با اقامت در هتل‌ها، خرید کالا و خوراک و غذا، بیش از 200میلیارد دلار درآمد در سال روانه خزانه آمریکا می‌کنند اما ‌پیش‌بینی می‌شود با افزایش ارزش دلار دربرابر یورو،  گردشگری آمریکا در سال 2015 با کاهش محسوس درآمد مواجه شود. کارشناسان سفر امیدوارند در این شرایط کاهش قیمت نفت و گاز بتواند سبب افزایش سفرهای داخلی شود. همچنین امیدوارند کاهش ارزش دلار سبب افزایش تعداد گردشگران چینی شود که مدت اعتبار ویزای آنها 10ساله است.  در همین حال اما شورای جهانی سفر و گردشگری به  استناد بررسی‎های آماری ارائه شده از سوی دولت چین، پیش‌بینی کرد که این کشور تا دهه آینده نخستین مقصد گردشگری جهان شود و آمریکا را در عرصه گردشگری و اقتصاد بین‎الملل عقب براند.

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/856827/#ixzz3Q6GORxzq
آخرین اخبار
» چرا باید به توریسم آموزشی توجه کرد؟
» آسیب‌شناسی برند گردشگری ایران
» مقاصد پرطرفدار گردشگری درمانی در دنیا
» درس‌هایی از گردشگری مصر
» خطرناک‌ترین مقاصد گردشگری برای زنان
» جنوا؛ طبیعت در خدمت اقتصاد مناطق
» چگونه پشتیبانی از برند خود را به حداکثر برسانیم؟
» برند مقصد چگونه حيات مي‌يابد؟
» چگونه برند یک مقصد را بیان کنیم؟
» چگونه توریسم نیویورک پس از 11 سپتامبر موفق ماند؟
» ایران میزبان کنوانسیون جهانی گردشگری 2017
» تمرکز کره‌جنوبی بر گردشگران سلامت
» استراتژی‌های کره‌جنوبی برای توسعه گردشگری
» چگونه علیه شرکت‌های هوایی اقامه دعوی کنیم؟
» 15 روند بازاریابی هتل در سال 2015
» رشد اقتصادی مردم کاستاریکا با کسب و کار اقامتی
» فیلیپین و ربع قرن میزبانی از رویدادها
» اسکاتلند؛ از تاریخ تا کشتی‌های تفریحی
» مقصد شما به چه چیز معروف خواهد شد؟
» آنچه رشد توریسم اسلوونی را از اروپا پیش انداخت
» باهاما چگونه 5 میلیون گردشگر جذب کرد
» چگونه فرانسه موفق‌ترین کشور توریستی جهان شد؟
» درس‌هایی از کره‌جنوبی در توسعه توریسم رویداد
» اشتیاق گردشگران خارجی به توریسم مذهبی ایران
» مزیت رقابتی چابهار در گردشگری چیست؟
» چه چیزهایی برند می‌شوند و چرا؟
» گردشگری جای خالی نوکیا را برای فنلاند پر می‌کند؟
» براساس این گزارش ایران کانون جدید گردشگری خاورمیانه خواهد بود
» کمپین ترکیه برای 7 تا 27 ساله‌ها
» این اندونزی شگفت‌انگیز!
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سامانه تبلیغ صنایع دستی و گردشگری می باشد .
طراحی و برنامه نویسی : نرم افزار مدیریت آگهی