امروز : 199
دیروز : 564
هفته گذشته : 2791
ماه : 9617
کل بازدید : 3203850
ورودی گوگل : 3970

ارزانترین نرخ هتل با ریلکس تور   www.relaxtour.ir


مزاياي استفاده از ايميل مارکتينگ
ايميل مارکتينگ نوعي بازاريابي مستقيم است که بواسطه ايميل صورت مي‌گيرد. در اين بازاريابي مي‌توان کالا يا خدمات را از طريق ايميل به مخاطبان معرفي نمود.
اينکار به صورت ارسال يک پيام به يک يا چند مخاطب با هدف ايجاد يک ارتباط تجاري يا جمع آوري پول صورت مي‌گيرد.
پژوهشگران تخمين زده‌اند در سال ???? شرکت‌هاي آمريکايي ??? ميليون دلار براي ايميل مارکتينگ هزينه صرف کرده‌اند.

ارسال ايميل تبليغاتي با هدف افزايش رابطه تجاري با مشتريان فعلي يا قبلي خود، به منظور تشويق وفاداري مشتري و تکرار کسب و کار
ارسال ايميل گروهي با هدف به دست آوردن مشتريان جديد و يا متقاعد کردن بلافاصله مشتريان فعلي به خريد چيزي
اضافه کردن تبليغات به ايميل هايي که توسط ديگر شرکت ها به مشتريانشان فرستاده مي شود.

مزاياي استفاده از ايميل مارکتينگ:

تاثير دقيق آن بر روي سرمايه گذاري ،کارايي بسيار بالا و همچنين ايميل مارکتينگ دومين روش بازاريابي به عنوان موثر ترين تاکتيک هاي بازاريابي آنلاين گزارش شده.
ايميل تبليغاتي مي تواند تعداد قابل توجهي از مشترکان ايميل را که علاقه دارند،در مورد موضوعات مورد نظرشان ايميل دريافت کنند،جلب کند.
بيش از نيمي از کاربران اينترنت در يک روز معمولي ايميل خود را چک ميکنند و يا اقدام به ارسال ايميل ميکنند.
نرم افزار ارسال ايميل در بين بازاريابان ديجيتالي بسيار محبوب است.

عيب عمده ايميل مارکتينگ: گزارش صادر شده راجع به دهش(derivery) ايميل هاي فرستاده شده.دهش ايميل يا گزارش رسيدن آن به دست مشتري هنوز
موضوع مهمي براي ايميل مارکتينگ مي باشد.به عنوان مثال از اواسط سال 2008 طبق گزارش سرورهاي ايميل ،به طور متوسط
نرخ تحويل 56? بوده، بيست درصد از پيام ها رد شده و هشت درصد فيلتر شده است.
حق انتخاب در ايميل تبليغاتي :
اجازه بازاريابي(opt-in) روشي است که به موجب آن دريافت کننده آگهي مي تواند موافقت کند ايميل تبليغاتي را دريافت کند يا نه.
اين روش يکي از چندين روش توسعه يافته توسط بازاريابان براي از بين بردن معايب ايميل مارکتينگ است.حق انتخاب در ايميل مارکتينگ ممکن است
ه تکنولوژي استفاده از پروتکل دست تکان دادن (hand shaking) بين فرستنده و گيرنده تکامل پيدا کند.با اين روش مي توان از طريق ايميل
چيزهايي که بيشتر مورد مصرف کاربران است و مي توان بيشتر تبليغ کرد را پيش بيني کرد.يک مثال معمول از اجازه بازاريابي
فرستادن خبرنامه الکترونيکي به مشتريان يک شرکت تبليغاتي است. چنين خبرنامه هاي ايميلي مي توانند از حوادث آينده
و يا تبليغات، و يا محصولات جديد به مشتريان اطلاع رساني کنند.
جهت دريافت مشاوره و اخذ اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد

021-77875368
0912-2038609
0912-0713996


این آگهی منقضی و به آرشیو منتقل شده است. ( اطلاعات ارتباط قابل نمایش نیست )
   
بازدید : 635
آگهی وجود ندارد


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به "سامانه تیلیغات و آگهی" می باشد .
طراحی و برنامه نویسی : نرم افزار مدیریت آگهی